Vad vill män ha?

Jag är som sagt en kvinna i mina bästa år, har 2 vuxna barn, karriär, egen bostad, självständig, ser bra ut, normalt funtad....
Men vad gör jag för fel?
Varför jag frågar är för att jag är singel och tycks ha så otroligt svårt att träffa en man!
Jag har inga problem att få killarnas uppmärksamhet på krogen, eller på andra ställen,
men det verkar som om de bara ser mig som oseriös sexsymbol!?
Eftersom jag är kvinnlig och har "kvinliga" former och utstrålar självkänsla, så dras de till mig, men när det gäller seriösa förhållanden så verkar jag inte "rätt typ"!?

Detta är min bild av min situation, och självklart kan jag ha fel, men detta är den bild jag fått av alla år som singel och kontakter med män.

Män dras till:

Kvinnliga kvinnor
Sexiga
Självständiga
Som ser bra ut
Klär sig kvinnligt/sexigt/utmanande
Som har humor
Som kan stå på egna ben
Som har jobb/karriär
Som har barn
Som kan laga mat


Män skräms av:

Kvinnliga kvinnor (iaf FÖR kvinnliga)
Sexiga (iaf FÖR sexiga för ett förhållande)
Självständiga (inte FÖR självständiga)
Klär sig utmanande/sexigt (förrutom när det bara är de två)
Som har humor (så länge hon inte är roligare än honom)
Som kan stå på egna ben (Så länge det inte är ett 3:e med som inte är hans)
Som har jobb/karriär (Så länge hans jobb inte är sämre betalt)
Som har barn (NJAEE.....kanske....kanske inte???)
Som kan laga mat (NOOOT det är ett måste)

Vad gör man?
Vad man än gör så tycks det bli fel!?
Hur ska vi vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0