Mogen kvinnas tankar!

Hej och välkomna till denna nya blogg!

Här tänkte jag ventilera mina tankar mer på det personliga planet, och jag hoppas på att få många frågor och tips.
Jag är en mogen kvinna i sina bästa år, jag fyller snart 45 detta år (2011), och jag är en vad man kan kalla "lycklig singel", efter flera förhållanden, varav förlovad 2 gånger och gift en gång, med 2 vuxna barn, varav ett har flyttat hemifrån och den andre numera bor hemma till 100%.

Jag vill här prata om hur det är att vara ensam och mamma till vuxna barn, och försöka ha ett privatliv, där man ska kunna dejta, träna,umgås med vänner, m.m....dvs få vara kvinna på alla plan.

Jag hoppas att detta kommer att uppskattas av mina läsare!

Varmt välkomna!


Detta är min bild av mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0